dimarts, 18 de maig del 2010

Pasta fullada amb fruita natural!!!Mmmm


Ingredients:

- Fruita a escollir.
- Pasta fullada.
- Sucre glas i sucre normal.

Estris:

- Forquilles i ganivets.
- Plats.
- Safates.


Preparació:
Estenem la pasta fullada, i la dividim en les parts que vulguis.Fer-li forats al mig perquè així les vores s'inflin i quedi més bonic. Tallem la fruita en trossos petits i la col·loquem damunt la pasta fullada. Després li fiquem el sucre normal al damunt. Ho posem al forn a 225 graus durant 15 i 20 minuts vigilant el forn. Quan l'hem tret del forn li posem el sucre glas al damunt. I ja estarà apunt per menjar-ho.

 Signat: Ester i Carles.


Avui, a l'hora del pati, he tingut una experiència que mai oblidaré. A vingut l'Anna i m'ha dit que agafes l'esmorzar i anés cap a baix ràpid. Jo no entenia res i llavors l'Anna m'ha explicat que aniria a comprar amb ella perquè no va poder anar i hem anat a l'Esclat. Com que no podem marxar del col·legi  sense el permís dels nostres pares, ha trucat a la meva mare i ella ha dit que sí. Estava molt nerviosa perquè si em demanava alguna cosa que sabia fer em ficava més nerviosa, però les coses que no sabia, m'ho ha ensenyat i ara ja ho sé fer. M'ha agradat molt.

Signat: Ester.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada